Я, Ірина Панчишин, керівник і співвласник мережі ювелірних салонів "МаркоСолі".
“Перла мають рацію” – так сказала колись Коко Шанель. І не тільки перла, прикраси теж мають рацію. Вони, як вишенька на торті, приваблюють, спокушають, створюють настрій і співають гімн своїй володарці – Жінці! А ми, жінки, в такому настрої, всесильні!
І ми жінки так любимо історії. Вони зворушують наше сердце, розбурхують емоції , бентежать уяву . Тому в мене з’явилась мрія - почати писати Ювелірні історії .
Моя подруга Ярослава Павлюковець порадила мені «Радугу історій». Сказано-зроблено. І я стала учасницею 21-потоку.
Це було 45 днів чародійства під диригуванням двох фей Тетяни Спіріноі та Ірини Клішиної, які вклали свою душу в кожного учасника проекту.
- щодня творча розминка з креативними завданнями і конструктивною прокачкою. До кожного кольору райдуги потрібно було написати свою історію, казку, афоризм, асоціацію або емоцію. Це давало не тільки тренування писати щодня, а й глибоке занурення у свої можливості, трансформацію власної сутності .
- 7 потужних відеоуроків з домашніми завданнями. Справжній бізнес-курс через історіі. Довелось ще більше заглибитись у свій бізнес, щоб скласти Емоційну карту клієнта , Матрицю історії під продукт, розробити контент-план, зрозуміти як залучати клієнта через історії і продавати, та багато ще корисного і цінного контенту.
- протягом цілого курсу Тетяна та Ірина постійно організовували живі відеоконференції з обговоренням проблем розвитку як особистого бренду, так і просування бізнес-бренду у соцмережах. У ході обговорень народжувались цікаві ідеї .
- самим цінним стало швидке реагування і адаптація «Радуги історій» під такий непростий період карантину. Вебінар « Про що писати у кризу» додав заряду рухатись вперед, а не впасти у відчай. Шукати нові шляхи розвитку як для себе, так і для бізнесу. Мій ювелірний бізнес був оф-лайн . Про перехід в інтернет простір я задумувалась, однак «руки не доходили». Тепер штудіюю створення інтернет-магазину. Натхненна корисними порадами та ідеями , рухаюсь до цієї мети, з просуванням власного бренду у соцмережах.
Щиро вдячна , Тетяна та Ірина, за знайомство і зустріч з вами, і за ваш неймовірно цінний контент.